åhhhh fan

 
 
Oj oj oj, det var inte igår!
Hade helt glömt av bloggen. Haft mycket annat i tankarna det sista, men tänkte försöka ge mig på ännu ett nytt försök.
 
 
Tänkte uppdatera er alla ( mig själv, min enda besskökare...) om vad som hänt osv haha.
 
-Resan till Ayia Napa med mina fina tjejer Mirre och Bolde börjar närma sig. Endast 49 dagar kvar!

-Sagt upp mig på jobbet. Slutar i augusti. Vad som händer då är fortfarande lite oklart.
 
-Mirre och jag planerar även en resa i slutet av augusti eftersom ingen av oss är speciellt förtjust i Sverige på sommaren.
 
-Jag har gått och blivit S&S. För er som inte fattar, synd :)
 
-Har börjat övningsköra vilket går bättre än förväntat. Satsar på att vara klar med körkortet i slutet utav sommaren eller i höst med tanke på jobbet osv.
 
Ja det var väl inte så jätte mycket mer än så. Fick nog med det mest intressanta eller ointressanta.
Sängen kallar så ska ta och sova och förhoppningsvis kommer jag ihåg att blogga imorgon!
 
 
 
Gammal liten bild på Höll, Katja & Mig.
 
 

Kommentera här: